„Big Data“ sprendimai verslui

 „Big Data“ (arba „didieji duomenys“) yra apibrėžiami kaip labai didelės apimties duomenų rinkiniai, kuriuos galima analizuoti kompiuteriniu būdu, atskleidžiant pasikartojančius modelius, tendencijas ir asociacijas, ypač susijusias su žmonių elgsena ir sąveika. „Big data“ sprendimai ypač išpopuliarėjo interneto, socialinių tinklų, išmaniųjų telefonų ir kitų šiuolaikinių technologijų plėtros kontekste.

„Big Data“ sąvoka nėra nauja. Ji egzistuoja jau daugelį metų, tačiau iš pradžių „didžiųjų duomenų“ analitikai pasitelkdavo įprastines skaičiuokles, visus turimus duomenis galiausiai analizuodami rankiniu būdu. Tai buvo labai ilgas ir sudėtingas procesas.

Šiuolaikinė technologijų pažanga reikšmingai pakeitė „žaidimo taisykles“ kalbant apie „Big Data“ pritaikymą. Pažangi programinė įranga ženkliai sutrumpina analizės laiką, suteikdama verslui galimybę greičiau priimti svarbius sprendimus, kurie padeda generuoti didesnes pajamas, mažinti išlaidas ir skatinti verslo augimą. Todėl verslo analitika suteikia konkurencinį pranašumą tiek dideliems, tiek vidutiniams ir mažiems verslams, nes jie gali dirbti sparčiau, našiau ir efektyviau orientuotis į savo tikslinę auditoriją ir ją pasiekti.

„Bid Data“ verslo analitika ir pagrindiniai privalumai

Kadangi „Big Data“ bet kokio dydžio verslui – nuo švietimo, iki medicinos sektoriaus – visame pasaulyje suteikia daugybę neįkainojamų privalumų, mūsų laikais dirbtinis intelektas verslui tampa itin svarbiu pagalbininku.

Mažesni kaštai ir geresni sprendimai

Verslas „Big Data“ pagalba gali veiksmingai palyginti skirtingų paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų kainodarą, eliminuoti sąskaitų išrašymo ir apmokėjimo procesų klaidas, automatiniu būdu planuoti verslui svarbias paslaugas ir atrasti kitus sprendimus, kurie mažina verslo patiriamus kaštus.

Svarbus „Big Data“ analitikos naudojimo verslui privalumas yra ir greitesnis sprendimų priėmimo procesas. Vietoje to, kad verslas aklai priiminėtų svarbius ir įmonės plėtrai reikšmingus sprendimus, įmonės visų pirma gali atsižvelgti į „Big Data“ analitinius duomenis, tokiu būdu priimdami racionalius ir sėkmingus sprendimus. Siekiant padidinti sprendimų priėmimo proceso veiksmingumą ir pagerinti jo kokybę, atsižvelgiama į daugybę įvairių į klientus orientuotų veiksnių, tokių kaip klientų pageidavimai, jų poreikių analizė vertinant rinkos tendencijas, klientų problemų sprendimas ir kt.

„Big Data“ didina verslo našumą ir taupo laiką

Verslas, kuris veikia pasitelkdamas „Big Data“ sprendimus, gali veiksmingai padidinti savo vidinių procesų našumą. Dirbtinis intelektas verslui padeda lengvai nustatyti svarbiausių duomenų šaltinius, kuriuos analizuodamas verslas gali operatyviai priimti sėkmingus sprendimus. Sutaupomas laikas ir kitos galimybės, kurias slepia daugybės surinktų duomenų rinkiniai, prisideda prie verslo našumo didinimo.

Padeda didinti pardavimus ir gerina kainodarą

Dirbtinio intelekto pagrindu veikiantys „Big Data“ sprendimai leidžia verslui lengviau įvertinti savo finansus ir susidaryti aiškesnį vaizdą apie verslo padėtį ir suprasti, kokia kainodara galėtų padėti uždirbti maksimalų pelną.

Skaitmeninėje erdvėje paliekami vartotojų pėdsakai padeda verslui atskleisti, kaip elgiasi vartotojai, kokie yra jų įsitikinimai, pomėgiai ir kt. Tokia surinkta vidinė informacija yra naudinga verslui nustatant, kokias prekes ir paslaugas vertėtų pasiūlyti savo esamiems ar potencialiems klientams. Tai tiesiogiai didina verslo generuojamus pardavimus.

Tokia verslo analitika sumažina ir reklamai tenkančius verslo kaštus, kartu padidinant investicinę grąžą. Gerai įsigilinus į vartotojų elgseną ir jų poreikius, galima veiksmingai suformuoti į tikslinę auditoriją nutaikytas reklamines kampanijas, didinančias ne tik pardavimus, tačiau taip pat ir prekės ženklo žinomumą.

Klientų išsaugojimas ir lojalumo didinimas

Tam, kad būtų galima išlikti šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje, būtina išsiskirti. Verslas turi pagalvoti apie išskirtines priemones, kurios padėtų populiarinti jų produktus. „Big Data“ sprendimų pagalba verslas gali labai lengvai ir greitai nustatyti, ko iš tikrųjų labiausiai reikia jų klientams, o visų svarbiausia, kad tokiu būdu galima nusitaikyti į kiekvieną klientą atskirai.

Dirbtinio intelekto pagrindu veikiantys verslo analitikos sprendimai šiuolaikiniam verslui atveria gerokai didesnes galimybes. Nauji „Big Data“ procesai padeda aptikti ir nustatyti pasikartojančią klientų elgseną formuojant atitinkamus individualius modelius. Tuomet tokius pasikartojančius modelius galima pasitelkti klientų lojalumo didinimui, surenkant dar daugiau duomenų, kurių pagrindu galima nustatyti tendencijas ir priemones, padedančias didinti klientų pasitenkinimą. Dabar internetu besinaudojantiems klientams aktualius pasiūlymus galima pateikti ne tik atsižvelgiant į jų atliktus ankstesnius pirkimus, tačiau ir į tai, ką yra pirkę kiti klientai, kurių elgsena panaši, kokie yra jų naršymo įpročiai ir kt.

Tampa lengviau konkuruoti

Kadangi „Big Data“ sprendimus šiandien gali pasitelkti ne tik didžiosios pasaulio kampanijos, tačiau ir vidutinio dydžio bei mažosios įmonės, atsiranda palankesnės sąlygos konkuruoti su didesniais rinkos dalyviais. Pasinaudojant tais pačiais dirbtinio intelekto pagrindu veikiančiais ir verslui pritaikytais sprendimais, sukuriamos konkurencingesnės sąlygos, kurios nutiesia kelia į didesnį žinomumą ir didesnį pardavimų generavimą.

Galimos rizikos nustatymas

Bene kiekvienam verslui tenka veikti labai rizikingomis sąlygomis, todėl susiduriant su didžiule potencialia rizika, išmintinga pasitelkti rizikos valdymo priemones. „Big data“ sprendimai verslui šiandien tampa tikru išsigelbėjimu ir labai veiksminga nauja priemone rizikai suvaldyti. „Big Data“ gali pagelbėti didinant rizikos valdymui skirtų modelių veiksmingumą ir kuriant sėkmingesnes strategijas.

Padeda susitelkti į vietinę auditoriją

Smulkiam verslui yra ypač svarbu susitelkti į vietinę auditoriją. „Big Data“ suteikia galimybę dar geriau įsigilinti į tikslinių vietinei auditorijai priskiriamų klientų poreikius, pomėgius ir populiariausius pasirinkimus.

Verslui yra labai svarbu gerai pažinti savo tikslinį klientą, nepamirštant ir didesnio asmeniškumo veiksnio. Todėl, turėdamas tokius analitinius duomenis ir mokėdamas juos teisingai panaudoti, smulkus verslas gali įgyti didesnį pranašumą prieš kitus rinkos dalyvius.

Novatoriškų produktų kūrimas

„Big Data“ sprendimų dėka šiuolaikinis verslas gali ne tik veiksmingai pagerinti esamus produktus, bet ir sukurti naujus bei novatoriškus produktus. Surinkdamas ir veiksmingai analizuodamas didelius duomenų kiekius verslas gali lengviau suprasti, kas geriausiai tinka jo tikslinei auditorijai ir kas ją labiausiai domina. Dabar nebepakanka pasikliauti savo intuicija – sprendimai turi būti priimami ir produktai kuriami remiantis tiksliais analitiniais duomenimis.

Big data sprendimai

„Big Data“ sprendimai turi būti patogūs, lengvai pritaikomi ir naudojami turint labai aiškius tikslus bei siekiant ne tik vienadienės naudos, bet ir apčiuopiamos būsimos naudos verslui.

Dirbtinis intelektas verslui šiandien gali pasiūlyti kompleksinius sprendimus ir veiksmingas išeitis – nepaisant to, kokie tikslai yra nustatyti. Rinkoje egzistuoja daugybė „Big Data“ sprendimų, kurie gali pasitarnauti jūsų verslui. Nebėra priežasties apsunkinti save rankiniu būdu atliekama didelių duomenų kiekių analize. Tinkamai pritaikyta verslo analitika gali padidinti komercinės veiklos našumą ir verslo augimą.

„Big Data“ sprendimų pagalba šiuolaikinis verslas klesti. Naujos technologijos tampa vis lengviau ir plačiau prieinamos visame pasaulyje. Todėl, turėdamas pakankamai duomenų, verslas gali juos veiksmingai išanalizuoti, pasitelkdamas šiuolaikines dirbtiniu intelektu grindžiamas technologijas ir išspręsti daugybę verslui aktualių klausimų.